„(...) nie możemy traktować teraźniejszości jako przewodnika na przyszłość, Informacja przenika życie wszystkich gatunków na planecie. Niezależnie od tego czy świadomie czy nie, wszystkie je wytwarzają i odbierają. Ale czym właściwie jest informacja? Jest to sygnał, który odbieramy wszystkimi zmysłami, który może mieć różną częstotliwość, wysokość itp., ta prosta definicja jest jedynie wstępem do dalszych, bardzo ciekawych rozważań Thomasa Daniela Wilsona, czyli Autora naszej najnowszej publikacji, dostępnej bezpłatnie w zakładce OPEN ACCESS w naszym sklepie!! Ten uznany brytyjski uczony i wykładowca wciąga Czytelnika w swoją osobistą podróż po badaniach i teoriach dotyczących informacji. Profesor nie tylko przedstawia fakty i tłumaczy różne mechanizmy, ale też zadaje pytania przez co zachęca do myślenia na własną rękę, niejako prowadząc z czytelnikiem dyskusję. Daje mu możliwość poznania natury samej informacji. Forma ta wydaje się szalenie trafna przy poruszaniu tego tematu. Badanie zachowań ludzkich wobec informacji jest bowiem bardzo złożone oraz osadzone w wielu dyscyplinach, które podlegają nieustannym zmianom. Samych informacji otaczających nas jest coraz więcej, na ich kształt i sposób wykorzystywania wpływa ciągły rozwój technologii czy szeroko rozumiana „sytuacja na świecie”. Publikacja prof. T.D. Wilsona umożliwia zdobycie umiejętności samego myślenia o zagadnieniu, wiedzy którą będzie można wykorzystać nawet za wiele lat niezależnie od stanu badań ludzkich zachowań wobec informacji. Nasza najnowsza propozycja jest zatem doskonałą, wręcz obowiązkową, lekturą dla osób pragnących usystematyzować wiedzę na temat relacji człowieka i informacji oraz dla wszystkich, którym zależy na osobistym rozwoju! Stanowić będzie również idealny fundament pod badania dla początkujących naukowców oraz nieocenioną pomoc przy przygotowywaniu pracy magisterskiej, czy doktorskiej.
Badanie zachowań człowieka w odniesieniu do informacji
a ludzie będą musieli zareagować na te możliwe zmiany i nie tylko.
Świat badacza zachowań informacyjnych będzie zupełnie inny,
ponieważ świat interakcji informacyjnych będzie inny”.