Cena promocyjna:42,00PLN 35,70PLN
Ilość: szt.
Promocja do dnia: 30-04-2025
Autorzy:Anna Miotk
Rok wydania:2024
Seria wydawnicza:NAUKA - DYDAKTYKA - PRAKTYKA
Oprawa:miękka
Format:B5
Liczba stron:316
ISBN:978-83-67723-21-3

Czy zastanawialiście się, jak algorytmy mediów społecznościowych wpływają na użytkowników? Książka ta ukazuje, jak mechanizmy filtrowania treści kształtują widownię social mediów. Niektóre teorie twierdzą, że użytkownicy stają się bierną masą, poddaną działaniu reklam i propagandy. Czy jednak mogą zachować choć odrobinę kontroli?

Autorka analizuje te zagadnienia na podstawie wyników sondażu reprezentatywnej grupy internautów. Przedstawia także genezę algorytmów filtrujących i wyjaśnia koncepcję algorytmicznej widowni, opisując rozwój mediów i towarzyszące im nadzieje, narodziny masowej widowni oraz relacje mediów z odbiorcami.

Książka jest obowiązkową lekturą dla medioznawców, socjologów cyfrowych i wszystkich, którzy chcą lepiej zrozumieć działanie mediów społecznościowych. Autorka, uznana badaczka, proponuje również rozwiązania, które mogą uczynić te media bardziej przyjaznymi dla użytkowników.

Kupujący tę książkę kupili także:

Przepisy kancelaryjne i archiwalne dla bibliotek NowośćBestsellerPromocja
Cywilizacja wiedzy – wyzwanie dla bibliotek NowośćBestsellerPromocja
Marketing w działalności bibliotecznej NowośćBestsellerPromocja