Cena promocyjna:39,00PLN 33,15PLN
Promocja do dnia: 30-04-2025
Rok wydania:2023
Seria wydawnicza:NAUKA - DYDAKTYKA - PRAKTYKA
Oprawa:miękka
Format:B5
Liczba stron:216
ISBN:978-83-65741-93-6

W publikacji znaleźć można przydatne elementy z zakresu teorii komunikowania, w tym komunikowania międzynarodowego, szeroką perspektywę medioznawczą, politologiczną i filozoficzną – w odniesieniu do podstawowego zagadnienia etyki public relations.

(…) Idea, jaka łączy poszczególne teksty, to poszukiwanie zasad poprawnego komunikowania, a także – co stanowi o wyjątkowości monografii – podkreślanie prewencyjnego charakteru PR i troski o jakość porozumiewania się pomiędzy podmiotami i interesariuszami.

(…) Książka jest godna polecenia dla wszystkich, którym bliska jest tematyka etyczności w działaniach komunikacyjnych.

Z recenzji dr hab. Klaudii Cymanow-Sosin